Цей модуль як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні
технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів
Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:відповідей
на основні запитання; демонстрації володіння концепціями, навичками та
знаннями; демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками
мислення вищих рівнів; зв’язків із реальним світом, життям учнів.
Рішення про використання певної інформаційно-комунікаційної технології
має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та
реалізації навчальних цілей. Приклади таких засобів для учнівських
проектів:презентації – для усних виступів, підсилені використанням
зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші
ресурси; публікації – для письмового спілкування, заснованого на
використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та
діаграм; вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються в Інтернеті,
та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей; блоґи –
для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до
відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів. Все це стимулюмує
учнів до плідної, самостійної роботи, пошуків нових знань і можливості
поділитьися ними.
Немає коментарів:
Дописати коментар